Galei de Craciun Temerarii

Asociatia Little People Romania pregateste cea de a VII-a editie a Galei de Craciun Temerarii, eveniment ce va reuni in luna decembrie membrii celei mai mari si active comunitati de tineri supravietuitori de cancer din Europa, care numara in prezent peste 400 de tineri, cu varsta cuprinsa intre 14-28 de ani, din 123 de localitati ale tarii.


Gala dedicata tuturor pacientilor din Romania care au finalizat tratamentul oncologic, reprezinta un eveniment unic care ofera posibilitatea acestor tineri de a sarbatori impreuna miracolul vietii, impartasind adevaratul spirit al Sarbatorilor de Craciun.

,,Pentru mine, aceasta prima intalnire […] cu TEMERARII, a fost una din cele mai frumoase experiente din viata mea, experienta ce va ramane pentru totdeauna in inima mea. A fost prima data cand m-am simtit ''la locul meu'', am simtit ca faceam parte din aceasta mare familie, am cunoscut oameni extraordinari si mi-am facut prieteni adevarati. Prima mea tabara de vara a fost extraordinara, de neuitat si astept cu nerabdare sa ne revedem la Gala de Craciun! Imi e deja dor de voi toti!!!” – A.M. tanar pacient care recent a finalizat tratamentul citostatic.

Va multumim, pentru ca in repetate randuri ati oferit incredere si ati aratat solidaritate fata de copiii, adolescentii si tinerii adulti care sunt afectati de cancer, prin alegerea dumneavoastra de a sustine un eveniment realizat de catre Asociatia Little People. Ne-ar face o deosebita placere sa fiti partenerii nostri in realizarea acestui eveniment, urmand pe aceasta cale, sa va invitam sa sustineti financiar realizarea Galei de Craciun.

Ca de fiecare data suntem foarte recunoscatori pentru orice sprijin venit din partea dumneavoastra. Donatiile, serviciile sau produsele oferite ne vor da  posibilitatea de a pune la dispozitia tinerilor unul dintre cele mai asteptate evenimente prin care ei sarbatoresc intr-un cadru festiv victoria asupra bolii si reusitele realizate pe parcursul anului.

Contributia dumneavoastra la reusita acestui eveniment va fi mentionata pe pagina de Facebook a Asociatiei Little People România www.facebook.com/LittlePeopleRomania si in materialele de promovare ale evenimentului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu