Antinevralgic® – design nou de ambalaje, aceeaşi eficienţă terapeutică


Zilnic, 1 din 20 de adulţi suferă de dureri de cap 

Începând cu luna septembrie, analgezicele marca Antinevralgic®, respectiv Antinevralgic® P şi Antinevralgic® Forte, sunt disponibile în farmacii cu un nou design de ambalaje. Produsul rămâne cel cunoscut românilor de peste 40 de ani, cu aceleaşi proprietăţi terapeutice și eficiență dovedită în combaterea durerilor de cap. Prin schimbarea de design, Antinevralgic® vine și mai aproape de pacient, printr-o abordare inovatoare și modernă.

Conform Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, durerile de cap afectează, în fiecare zi, 1 din 20 de adulţi, iar 1 din 7 persoane suferă de migrene, dureri de cap primare, neasociate cu alte patologii. 



„În ultimii ani, am investit constant pentru a păstra Antinevralgic®, un brand 100% românesc, în pas cu consumatorii. Propunerea unui nou design fresh și modern este un pas firesc înainte, prin care ne propunem să aducem produsul Antinevralgic® și în atenția publicului tânăr, activ, dinamic, a cărui activitate de zi cu zi poate fi, de asemenea, afectată de durerile de cap”, a explicat Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România. 

Antinevralgic® este analgezicul preferat al românilor dacă vorbim de medicamente de combatere a durerii în forme solide, disponibile fără prescripţie medicală , fiind, totodată, una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate de pe piaţă, care și-a respectat constant valorile de brand: eficienţă, siguranţă, calitate, autenticitate şi accesibilitate. Produsul este fabricat în unitatea de producţie Zentiva din Bucureşti.

Este important ca pacienții să afle că, de acum înainte, vor găsi Antinevralgic® în farmacii, într-un ambalaj diferit. Identitatea grafică a noului design Antinevralgic a fost creată de o agenţie specializată din Franţa şi, conform primelor opinii, percepţia pacienţilor este una pozitivă. Avem în plan să comunicăm pacienților despre noul design de ambalaje și printr-o campanie de promovare susţinută, prin spoturi TV, dar şi direct în farmacii, prin merchandising şi materiale la punctele de vânzare”, a completat Iulia Roşian.

Studiile recente de piaţă arată că, în 31% din situaţiile dureroase tratate, românii merg în farmacie pentru a-şi lua analgezicul, modul de prezentare în punctele de vânzare fiind foarte important. Aceleași studii arată că, în 58% din cazuri, consumatorii  folosesc ce au acasă, iar în 8% din situaţii apelează la alte soluţii decât medicamentele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu