Campania Zâmbește România, susținută de GSK Consumer Healthcare


Campania Zâmbește România, susținută de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună și a fost dezvoltată pentru a facilita accesul la educație şi la prevenţie în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale, în rândul populației din România. Combină activități de conştientizare la nivelul autorităţilor, educare a consumatorilor și programe de responsabilitate socială.



În 2012, Zâmbește România a inclus activități de sensibilizare a autorităţilor, de sprijin pentru comunităţi defavorizate, de educare şi prevenţie pentru publicul larg:
  • O masă rotundă în Parlamentul României, urmată de evenimente similare în 7 orașe din România cu sprijinul facultăţilor de stomatologie, în vederea tragerii unui semnal de alarmă cu privire la stadiul igienei orale din România şi măsurile care se pot lua în această privinţă;
  • Un eveniment de strângere de fonduri în urma căruia s-au strâns 10.000 de euro pentru crearea unui program educativ pentru copii împreună cu Salvați Dunărea și Delta, United Way și Salvați Copiii;
  • Distribuția a peste 35.000 de kituri de îngrijire orală în maternități și clinici ginecologice pentru femeile însărcinate, pentru care igiena orală corectă este de importanţă vitală;
  • Program de controale stomatologice gratuite, în parteneriat cu 1.200 de cabinete stomatologice din întreaga țară. 


În 2013, Zâmbește România a continuat cu activități de educare adresate părinților, copiilor și profesorilor, dar și cu soluții pentru o sănătate orală mai bună, oferite publicului larg:
  • Zâmbește România a celebrat Ziua Mondială a Sănătății Orale, 20 martie, în Parlamentul României; o delegație a Ajutoarelor Zânei Măseluță a cerut parlamentarilor români din Camera Deputaților sprijin pentru campanie și a subliniat importanța educației în rândul copiilor; peste 50 de deputați, precum și Ministrul Sănătății, Eugen Nicolaescu, și-au manifestat sprijinul și prin votarea celor mai frumoase definiții ale zâmbetului, formulate de copii de 8 ani.
  • De asemenea, obiectivele, activitățile precum și misiunea campaniei au fost prezentate și în plenul Comisiei de Sănătate și Familie a Camerei Deputaților, punându-se accent pe nevoia de sprijin din partea autorităților pentru implementarea unor măsuri de prevenție pentru igiena orală în România. 
  • Programul Rabla pentru periuța ta – caravană în șapte orașe din țară, prin intermediul căreia oamenii au fost invitați să aducă periuțele uzate în schimbul cărora au primit kituri de îngrijire orală și recomandări pentru o igienă orală corectă. Circa 7.000 persoane au răspuns invitației și au participat la activitățile din țară, la finalul cărora s-au colectat cca 60 de kg de periuțe de dinți uzate. 
  • Peste 20.000 de copii și elevi din școli în București și alte șapte orașe din țară au beneficiat de activități de educare în școală, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală care i-au învațat pe cei mici ce înseamnă regulile de bază ale îngrijirii dinților. Toți participanții la activitățile campaniei au beneficiat de kituri gratuite de îngrijire orală, oferite de Aquafresh®.
  • În cadrul programului în școli, s-a realizat în premieră și un studiu privind afecțiunile dentare ale copiilor din ciclul primar, pe un eșantion format din 10.000 de copii. Rezultatele studiului au fost analizate de specialiștii Facultății de Medicină Dentară, UMF Carol Davila București
  • Program de control stomatologic gratuit pe durata întregului an, în parteneriat cu aproximativ 1.200 de cabinete stomatologice din întreaga țară.
  • În luna mai, echipa Zâmbeste România a dat „Bună dimineața” călătorilor din Gara de Nord, printr-un flashmob inedit, în pijamale; participanții la flashmob au distribuit apoi materiale de informare cu privire la pașii esențiali pentru o igienă orală corectă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu