Farmaciile DONA lansează campania „Grijă pentru grijă”


  • Conform unui studiu Unlock, 46% dintre cei ce trec pragul unei farmacii o fac nu doar pentru ei, ci şi din grijă pentru cineva apropiat.
  • Pacienții DONA sunt așteptați cu 50.000 de premii duble şi şase fotolii de masaj pentru momente nelimitate de relaxare

Reţeaua de farmacii DONA a lansat, pe 10 noiembrie, campania „Grijă pentru grijă”. Ideea a apărut după ce rezultatele unui studiu comandat de DONA şi realizat de Unlock Research au arătat că 46% dintre cei ce trec pragul unei farmacii o fac din grijă pentru cineva apropiat. 


Astfel, în perioada 10.11 - 21.12.2014, pacienţii DONA pot câştiga pe loc unul dintre cele 50.000 de premii duble – unul pentru cumpărător, unul pentru persoana dragă de acasă, în baza tichetelor răzuibile obţinute în farmacii. Zecilor de mii de eşarfe şic, căni optimiste, aparate portabile de masaj sau încălzitoare de mâini, li se alătură cele 6 fotolii de masaj. Fericiţii câştigători vor fi desemnaţi săptămânal, pe bază de tragere la sorţi, iar regulamentul campaniei şi alte detalii sunt disponibile în farmacii sau pe www.farmaciiledona.ro. 

„Grija este una dintre principalele valori care ne definește ca și companie și, totodată, unul dintre motivele pentru care multe persoane aleg să revină la DONA. Ne-am bucurat foarte mult atunci când studiile au confirmat faptul că empatia și grija îi caracterizează, de asemenea, pe foarte mulţi dintre pacienţii noştri în comportamentul lor faţă de cei apropiaţi. De aceea, am hotărât ca prin această campanie să le răsplătim atitudinea, oferindu-le premii duble. Suntem convinşi că ne vom surprinde în mod plăcut pacienţii fideli, bucuria şi satisfacţia lor fiind, cel puţin, de două ori mai mare”, a declarat Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

„Cele trei situaţii din spot sunt rupte direct din vieţile noastre şi reprezintă trei feluri de grijă din cele multe care există: grija aproape supranaturală pe care o poartă mama copilului ei, grija reciprocă, plină de răbdare şi înţelegere care ne impresionează deseori la   cuplurile de vârstnici atunci când îi vedem mergând împreună de mână pe stradă, grija plină de iubire dintre tinerii care cred cu tărie în iubirea lor. Nu a fost nevoie să exagerăm ca să creăm emoţie. Ne-am dorit un spot realist, tratat cu căldura care se construieşte în aceste momente de încărcătură emoțională”, a completat Laura Leonte, copywriter Publicis România. 

La campanie poate participa orice persoană fizică cu vârsta de minimum 18 ani împliniţi până la data începerii campaniei şi cu domiciliul stabil în România. Persoanele care doresc să participe trebuie să deţină şi să folosească unul dintre Cardurile de Fidelitate (DONA, DONA Copilul Meu sau DONA Diabet) în perioada desfășurării campaniei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu